Description
📋 מתן מענה למנהלי חנויות ועובדי שטח בנושאים טכניים, כולל פתרון תקלות טלפוני.
📋 ניהול מערך קריאות השירות במערכות החברה.
📋 תכנון וניהול ביצוע טיפולי מנע יזומים לפי תוכניות עבודה.
📋 עבודה מאתגרת עם מגוון רחב של נושאים ותחומי אחריות.
Requirements
📌 ניסיון בעבודה במוקדים פנים-ארגוניים – יתרון.
📌 ידע בתחום טכני, בינוי או תפעול תקלות – יתרון משמעותי.
📌 שליטה בתוכנות אופיס וביישומי מחשב – חובה.
📌 זמינות טלפונית לפתרון בעיות אחזקה דחופות מעבר לשעות העבודה.
📌 יחסי אנוש טובים ויכולת טיפול בריבוי משימות.
Filtering questions (appear on the application form)
Do you have experience in in-house centers?
Do you have technical knowledge or experience in the field of construction/troubleshooting?
Are you available for a full-time position and open to being available by phone outside of working hours?
Details regarding location and arrival at the workplace
Job location: At a construction site in Modi'in (caravan on site)
Job interviews: will be held in Rosh HaAyin, arrival is required
General conditions and details
Full-time, 8 hours of work per day is also possible (salary is adjusted)