📞 מתן שירות לקוחות פרונטאלי וטלפוני. 💼 סגירת חוזי השכרה וטיפול באדמיניסטרציה שוטפת. 🖥️ עבודה עם מערכות מחשב וקופה. 💰 מכירת מוצרים נלווים ללקוחות החברה.
Requirements
🔹 שירותיות גבוהה ואנגלית ברמה טובה – חובה. 🔹 אוריינטציה מחשובית ומכירתית. 🔹 נכונות לעבודה במשמרות כולל סופי שבוע. 🔹 רישיון נהיגה וניידות חובה (אין תחבורה ציבורית).
Filtering questions (appear on the application form)
Do you have experience in customer service or sales? Are you available to work shifts including weekends? What are your salary expectations? Do you have a driver's license and mobility?
General conditions and details
📅 עבודה במשמרות 24/7:
בוקר: 06:00–14:00. ערב: 14:00–22:00. לילה: 22:00–06:00. 💸 שכר בסיס: 6,300 ₪ + עמלות גבוהות (ממוצע שכר 10,000–12,000 ₪). 🌟 מענקי התמדה: 3,000 ₪ לאחר חצי שנה ועוד 3,000 ₪ לאחר שנה. 🛠️ קורס הכשרה פרטני בהתאם לדרישות המשרה.
📋 מתן מענה למנהלי חנויות ועובדי שטח בנושאים טכניים, כולל פתרון תקלות טלפוני. 📋 ניהול מערך קריאות השירות במערכות החברה. 📋 תכנון וניהול ביצוע טיפולי מנע יזומים לפי תוכניות עבודה. 📋 עבודה מאתגרת עם מגוון רחב של נושאים ותחומי אחריות.
Requirements
📌 ניסיון בעבודה במוקדים פנים-ארגוניים – יתרון. 📌 ידע בתחום טכני, בינוי או תפעול תקלות – יתרון משמעותי. 📌 שליטה בתוכנות אופיס וביישומי מחשב – חובה. 📌 זמינות טלפונית לפתרון בעיות אחזקה דחופות מעבר לשעות העבודה. 📌 יחסי אנוש טובים ויכולת טיפול בריבוי משימות.
Filtering questions (appear on the application form)
Do you have experience in in-house centers? Do you have technical knowledge or experience in the field of construction/troubleshooting? Are you available for a full-time position and open to being available by phone outside of working hours?
Details regarding location and arrival at the workplace
Job location: At a construction site in Modi'in (caravan on site) Job interviews: will be held in Rosh HaAyin, arrival is required
General conditions and details
Full-time, 8 hours of work per day is also possible (salary is adjusted)
A leading construction company is looking for a site secretary for a project in Modi'in for a diverse position that includes:
Requirements
✅ ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה ✅ ניסיון בהתנהלות מול ממשקים רבים – חובה ✅ שליטה מלאה בתוכנות Office (כולל Excel) – חובה ✅ מוסר עבודה גבוה ותודעת שירות גבוהה ✅ יחסי אנוש מצוינים וכושר ביטוי בכתב ובעל פה ✅ זמינות למשרה מלאה – חובה ✅ ניתן לשלוח מועמדים עם ניסיון מהשירות הצבאי/שירות לאומי
Filtering questions (appear on the application form)
Do you have previous experience in a similar role (required)? Do you have full control over Office programs, including Excel (required)? Will you be able to work full-time on a construction site in Modiin? Will you be able to come to a job interview in Rosh HaAyin?
Details regarding location and arrival at the workplace
Job location: At a construction site in Modi'in (caravan on site) Job interviews: will be held in Rosh HaAyin, arrival is required
General conditions and details
Full-time, 8 hours of work per day is also possible (salary is adjusted)
📌 לחברה בתחום הקוסמטיקה דרוש/ה פקיד/ה למחסן באייר פורט סיטי לתפקיד מגוון ואחראי הכולל:
תחומי אחריות: ✅ תיפעול שוטף של מערכת SAP לניהול תהליכים ומשאבים ✅ בקרה יומית על רצפת המחסן: מוצרים חסומים, משטחים, מדבקות בר-קוד ✅ סינכרון מלא של המלאים ותשתיות המחסן (איתורים, מידופים) ✅ יצירת והפקת דוחות ניהוליים: תפוקות מלקטים, ימי מלאי, ניתוח פעילות המחסן ✅ זיהוי פערים תפעוליים ויצירת פתרונות ✅ מתן המלצות לשיפור ואופטימיזציה של המערכת ✅ תמיכה מחשובית וגיבוי למנהל המשמרת
Requirements
📌 ניסיון בתחום הלוגיסטי ובמערכת SAP – יתרון משמעותי 📌 שליטה מלאה באופיס, בדגש על אקסל – חובה 📌 בעל/ת רכב להגעה עצמאית – חובה 📌 יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי 📌 אחריות אישית, עמידה תחת לחץ, יכולת למידה עצמית 📌 ניסיון בניהול צוות – יתרון משמעותי
Filtering questions (appear on the application form)
Details regarding location and arrival at the workplace
self arrival
General conditions and details
📌 משרה מלאה, ימים א'-ה', 6:00-14:30 (כולל שעות נוספות לפי הצורך) 📌 שכר התחלתי: 7,250 ש"ח